lördag 23 mars 2013

Ghosts

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Kände för att slänga in ett inlägg bara. Igår kollade jag på alla tre Spider-Man filmerna, samt en stund på Breaking Dawn pt. 2. Idag ska jag till hjärtat en stund och mysa. Samt att jag ska ge Elin och Kristians katter mat och vatten. Snäll och bra kompis säger jag bara! Ska få räkna matte på lovet. Repetera procent och ekvationer, sånt jag hatar. Måste hitta kläder till min älskade morfars begravning också, men det fxar sig nog. Headern är iallafall tillägnad min älskade morfar. Vila i frid älskade du.

Har ni någonsin tänkt på hur sjukt det är att just en person kan göra en så jävla glad? Jag är lycklig när jag håller lille Benjamin i min famn. Jag är lycklig när jag är med Dennis. Jag är lycklig när jag får vara med mamma eller pappa. Bara få vara med dom man älskar.

Ibland känner jag för att bara ställa mig och skrika eller gråta. Bara släppa ut allt. Men jag vet, att jag inte kan det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar