tisdag 8 januari 2013

Bortom all rum och tid.

Snart är det lunch och jag längtar! Skolmaten är inte så hemsk på praktiska som den är på carl-johan. Lyssnar på musik och leker lite i photoshop eftersom Anton har lektion med tvåorna. Imorgon får vi sluta klockan tolv, då ska jag till mitt hjärta! Längtar. När jag får mitt studiebidrag funderar jag på att köpa spotify premium för en månad. Det är ju värt det eftersom det kostar endast 100 kr. Vi har fått en fotoläxa också, så den ska jag göra imorgon när jag följer med Dennis till stallet. Ta kort på lite hästar - alltid mysigt! Dessutom så hatar jag det nya skolnätet, det är värre än det förra. Måste därför ansluta mig till min iPhone, så det gör att jag inte har något batteri i slutet av dagen... Jävla skit nät!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar