söndag 13 januari 2013

Hope it gives you hell.

Väntan är väldigt långsam... Dennis är på jobbet och jag ska snart åka hem. Men bussen går inte förrän halv ett. Skulle tagit samma buss som Lina hem men vill inte vänta till 15:35. Tänkte även ta 13:35 men orkar inte vänta till dess, vad ska jag göra under den tiden? Just nu bloggar jag ju, och kollar på några Glee-avsnitt jag redan sett. Men det var väl roligt.

Dennis ringde mig för 10 minuter sedan och var förbannad eftersom två personer har valt en annan person att bli fadder till deras barn istället för oss. Och jag kan förstå det, eftersom vi har funnits där för dom under hela graviditeten och samt alla andra problem dom haft. Vad har "faddern" varit under den tiden? Inte hos dom iallafall. Men jag ska inte grubbla över det längre. Nu tänker jag kolla på någon film och låta tiden gå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar