söndag 13 januari 2013

Without you, I'm nothing.

Förlåt för att jag bloggar igen. Men jag har inget annat för mig. Gillar verkligen blogspot, det är enkelt att förstå sig på och det är inte svårt att ändra utseendet som det är på blogg. Där måste man koda och hålla på, så jobbigt. Det är 50 minuter kvar till bussen går och jag har stor lust att ge mig av till resecentrum nu, men vad ska jag göra där nere ensam i 40-50 minuter? Hoppas på att batteriet i mobilen håller sig tills jag kommer hem.

Jag måste vara jävligt svag för Dennis. Han fick mig att sova över fast jag hade bestämt mig för att inte göra det. Allt var planerat, jag skulle åka hem med 21:50 bussen och imorgon (måndag) ska vi gå på bio, "Mammas pojkar", och fika på Pim's. Men han fick mig fortfarande att stanna här över natten! Det var mysigt att sova med honom, när hans underbara armar höll om mig tätt intill hans varma kropp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar