onsdag 6 februari 2013

Powerwalk? Nej, tack!

Sitter hemma i soffan. Har varit hemma i ungefär två timmar eller något. Först satte jag mig och spelade sims, men råkade stänga av datorn så sket i det och nu har jag suttit framför datorn och dött. Vill egentligen till Dennis och sova där, men det kvittar hur mycket jag tjatar och ber så kommer jag inte få det. Men man får hoppas på det bästa, att jag kanske sover hos honom imorgon. Som sagt, det bästa vore om han skaffade lägenhet och att jag flyttade in till honom, punkt slut. Får se vad som händer och sker i framtiden! Går nog hem till mamma en sväng idag om hon nu inte åker till jobbet dvs, efter att hon hälsat på morfar på KSS. Senare ska jag ut och gå med Josefine, inte på en powerwalk (PW) men en lång promenad. Först runt kyrkan, sen runt stallet, förbi ica, upp runt kyrkan igen och sedan hemåt. Det är en bit att gå! Hej hå, jobba på!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar