måndag 11 februari 2013

Somebody that I used to know.

Varför ska folk alltid säga "Jag står för vem jag är, skit i hur jag ser ut, vad jag har på mig" osv.. ? Det kvittar hur mycket man än säger det, folk kommer alltid fortsätta snacka. Visst, det är jävligt bra att man står för vem man är och sitt utseende och så, men det kvittar vilken person det än är som gör det, för den personen snackar också skit om annat folk som ser ut på sitt sätt och har sin personlighet. Dubbelmoral kallar jag det, men jag kan även ha misstolkat hela principen. Samtidigt tycker jag inte att en vän är en särskilt bra vän om den snackar skit om personen och sedan låtsas som allt är okej. Varför är man inte bara rak på sak och säger vad man tycker och tänker rakt ut, som en ärlig människa gör? Så många frågor, och så lite svar.

Har sovit hos hjärtat sedan lördags. Åkte hem idag tyvärr... Känns så tomt. Men åker nog tillbaka på onsdag, om han inte kommer hit istället. Han ska tydligen supa imorgon (morr), så imorgon blir jag hemma. Får se vad dagen har att erbjuda så att säga. Men idag vaknade jag och hjärtat klockan åtta, men somnade om till klockan tio och sov sedan vidare till klockan tolv. Det var jävligt skönt! Har bara latat mig hela dagen, fast när jag kom hem gick jag ut en sväng med Josefine. Det var skönt men samtidigt inte. Så jävla kallt ute! Allvarligt, trodde jag skulle frysa till is... Saknar sommaren. Och det här är mitt hundrade inlägg! Och har inte haft bloggen så länge, but I'm awesome!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar