söndag 16 december 2012

Dag 10 - mina syskon.

Jag har två syskon, Jennifer och Oskar.
Jennifer är 18 år och ska ta studenten i år. Hon är kortare än mig eftersom hon är för tidigt född. Just nu har hon blont hår, men man vet aldrig när det ändras! Hon älskar att färga håret verkar det som... Vi har inte så bra kontakt jag och Jennifer eftersom vi bråkar typ jämt. Men ibland kan vi faktiskt hålla sams och umgås. Förr red hon, men slutade med det. Samma sak hände med fotbollen. Nu håller hon på med musikaler. Hon går en musikal-linje på Västerhöjd eftersom deras skola Folkuniversitetet lades ner. 

Oskar är 9 år och går i trean. Han och jag har aldrig riktigt kommit överrens. När han var liten var jag alltid elak mot honom och slog honom. Men nu ångrar jag det verkligen. Ibland går vi ihop och ibland inte. Han brukar alltid ta datorn... Han har sin originalfärg, eftersom han inte får färga håret. Och det vill jag inte heller! Han har blivit en liten nörd som spelar Minecraft. Han spelar fotboll och pingis, han är jätteduktig! Han kommer komma väldigt långt i livet om han satsar på fotbollen, men det gör han kanske med pingisen med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar