lördag 8 december 2012

Pepparkakor & decembermys!

Åt precis två pepparkakor som var svingoa, väntar även på lilla Dennis så vi kan ta ett bad. Följde med honom ut till Axevalla vid två för att han skulle släppa in hästarna igen. Efter det åkte vi ut till älskade Code så hjärtat kunde mocka. Kallt som fan är det ute iallafall, - 7 grader. Har ingen aning om vad som händer här näst, men hade faktiskt hoppats på lite att vi skulle dra till Elin och Kristian. Men vi får se! Filmen igår var suverän, jag älskade den! Elin och Kristian var med mig, Anna och Jennifer och såg Breaking Dawn - part two. Jag var så nära på att börja gråta, men jag hann inte innan det visade sig vara "framtiden" istället för nutid. Jag ska mysa så mycket jag kan med hjärtat nu och njuta av hans närvaro! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar