söndag 30 december 2012

I'll never changing who I am.

Idag åker jag till Dennis och ska sova där. Imorgon blir det att fira nyår med honom och vänner också. Egentligen skulle jag firat hemma eller hos Elin och Kristian, men bestämde mig för att fira nyår med mitt hjärta. Som jag alltid velat! Det gjorde jag ju även förra året, då vi träffades första gången. Det är sjukt att det snart är 2013, det blev ju liksom 2012 nyss känns det som. Året har gått jättefort, tack vare mitt hjärta. Har haft honom i mitt liv hela 2012, och jag ångrar det inte. Var ute och fota igår med syrran och Lina. Det blev rätt bra bilder faktiskt, men gjorde bara om en på mig. Färgade även håret igår. Färgade i det gröna, och nu är färgen slut! Vill jag ha kvar det får jag köpa en ny.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar