söndag 23 december 2012

The end.

Har sett klart alla tre säsongerna av Glee på www.swefilmer.com nu. Har suttit och lipat som ett litet barn på julafton när den är missnöjd med sin julklapp. Och på tal om julafton, det är det imorgon! Jag är så rädd men samtidigt hoppfull om att jag kanske får en tatuering i julklapp av mamma. Jag vet ju redan vad jag ska tatuera, men det är smärtan som gör mig mest rädd. Ska ju tatuera mig på handleden... Och det ska vara min första tatuering. Iallafall, ska nog åka och hämta hjärtat på Axevalla snart också. Han slutar ungefär 14:30-15:00, någonting däremellan. Igår firade vi lilljul hos Carina och det var mysigt men jag och Dennis stannade inte länge eftersom vi skulle åka till Elin och Kristian och ge vår julklapp till lillkillen. Han fick en body och en mössa som var vit med blåa ränder på, det stod även "Born 2012" på. Den var jättesöt! Hoppas bara att den passar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar