lördag 8 december 2012

Dag 3 - mitt favoritställe.

Mitt absoluta favoritställe är hemma hos Dennis. Vi har alltid så mysigt här och jag behöver inte stressa över något. Här kan man bara va och ta det lugnt. Jag minns första gången jag ens gick hem till Dennis. Lina var tvungen att gå på toa och hon hade inga pengar så hon kunde inte gå på resecentrums toaletter, och Dennis sa att vi kunde gå hem till honom och att det inte var så långt att gå. Det var det ju inte, det tar ju ca tio minuter att gå hem till honom från rese, men vi hade ungefär tio minuter på oss innan vår buss gick så vi fick ju ta bussen som gick en timme senare tack vare Dennis och Lina. Men jag klagar inte. Ju mer tid jag och hjärtat fick umgås ju starkare känslor fick jag för honom. Jag minns när jag och massa folk satt i hans rum (som jag gör nu) och skrattade... Allt var så roligt på den tiden. Enkelt. Nu är det inte likadant längre. Men jag sitter i hans rum nu, som även är mitt favoritställe, och längtar efter hjärtat mitt så jag spricker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar