onsdag 19 december 2012

Förlåt.

Läste några gamla inlägg på förra bloggen; www.idioteeer.bloggplatsen.se. Nu förstår jag verkligen hur mycket jag har gjort mot dig. Jag är så ledsen över att det blev som det blev. Jag ville aldrig såra dig, inte sluta älska dig heller. Men det nu har jag det bra, jag är lycklig. Det jag vet nu, efter snart två år, är att jag behöver inte dig. Den enda jag behöver är Dennis. Du var min första kärlek, men jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka, aldrig någonsin. Vi har många minnen ihop, en del roliga och en del inte lika roliga. Men dom minnena kommer alltid finnas kvar. Jag tror att det bästa som kunde hända var att du lämna mig så jag fick chansen att träffa Dennis. Om jag aldrig träffat honom skulle jag fortfarande ha jagat dig, och det vill jag inte? Skulle aldrig någonsin kunna lämna mitt lilla hjärta. Han har blivit mitt liv, allvarligt talat. Jag önskar dig lycka till och vill säga att jag saknar min kompis jag hade för 2-3 år sedan. Tack för mig!

Det e inte lätt att vara två
Så mycket som man bör förstå
Jag vill alltid göra rätt
Men kommer aldrig bli perfekt
All den frustration du tog
Och bara log medans vi dog
Jag fattar nu hur svårt det var
Förlåt för allt ont som jag sa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar