fredag 28 december 2012

Dag 21 & 22.

Dag 21 - min första vän.

Jag har ingen aning om vem som var min första vän, man kan ju säga mamma & pappa. Men jag säger Anna. Vi träffades första gången på dagis och gick i samma klass från f-klass till sexan. Vi har alltid varit bästa vänner, och är fortfarande. Fast vi inte gick i samma klass årskurs 7-9 och nu på gymnasiet. Det känns så skönt att veta att jag alltid har henne.

Dag 22 - mina rädslor.

Jag är livrädd för spindlar! Och döden. Spindlar är äckliga djur som inte borde få finnas, usch. Döden skrämmer mig eftersom man aldrig vet när man dör, eller om det gör ont. Jag brukar alltid säga att jag hellre skjuter mig själv så jag slipper lida, men jag vet att jag inte har det psyket. Och jag skulle vilja somna in tillsammans med den man jag är gift/tillsammans med, fast sånt händer bara på film!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar