måndag 17 december 2012

You're all I've ever needed!

Har ingen aning om vad som händer idag, men ska nog färga dip dye - äntligen! Blonderade håret igår och i förrgår. Håret är lite risigt, men det är bara att använda hårinpackning så mår håret bra igen tillslut. Sov hos mitt hjärta inatt och det var mysigt! Vi åkte hem till Elin och Kristian + lilleman och åt tacos, jag bjöd. Var så glad att jag fick mata honom, och egentligen skulle jag testat byta blöja, men jag stod över det igår. Ifall man skulle vara barnvakt någon dag måste man ju veta vad man håller på med och vad man ska göra. Jag hade gärna lagt ut en bild när jag höll honom och mata honom, men jag får inte för Elin och Kristian så jag gör det inte. Ni får nöja er med en ego-pic istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar