söndag 9 december 2012

Jag älskar dig ♥

Dennis Strand,
du är den enda för mig. Jag är så jävla lycklig över att få ha dig. På nyår när du mötte mig och Lina på resecentrum trodde jag att du var farlig, pga Emmas beskrivning av dig, "Nitar, skallig och piercingar" (ungefär). Men när du väl började prata med mig förstod jag att du inte var farlig alls. Du var nog den snällaste personen jag mött. Du var ärlig från dag ett och det är du fortfarande efter 344 dagar. Allt förändrades när jag träffade dig, hela mitt liv. Jag förstod det inte förrän du blev min, på riktigt. I februari när du hade din 19 års - fest hade vi vart tillsammans i endast 20-21 dagar, fast det kändes som en evighet. Det var kul. Och jag minns fortfarande hur min mage kändes när jag såg på dig som jag ser på dig nu. Fjärilar som flyger runt. Jag trodde aldrig att jag skulle bli kär igen efter Choffe, men jag hade fel. Du tog mitt hjärta med en enda blick, och tack vare dig så finns han inte kvar i mina tankar. Nu finns bara du, och jag vill inte tänka på någon annan heller. Jag minns när du kysste mig för första gången, i din säng - där jag ligger nu - och Röding, Lina, Danne m.m. var här. Jag sa att du luktade gott, då svarade du "Det gör du med" och så kysste du mig. Det var jag inte beredd på alls. Men det kändes så jävla bra. Jag minns också vårt roliga snöbollskrig med Rickard och Danne. Du gick runt och sa "jag tror hon är kär i mig", men jag vågade inte erkänna och nekade det istället för att sagt ja. Fast du hade ju redan fattat det. Jag kommer aldrig kunna ångra att jag släppte in dig i mitt liv. Du är seriöst det bästa som någonsin har hänt mig, även om vi bråkar och är elaka mot varandra. Jag förlorade dig en gång, och tänker inte förlora dig igen. Du & jag förevigt hjärtat. Jag älskar dig!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar