måndag 10 december 2012

Dag 5 - min bästa vän.

Vet inte riktigt vem jag ska skriva om. Jag har liksom inte en enda bästa vän, men eftersom jag inte umgås så himla mycket med två utav dom längre efter gymnasiet så väljer jag såklart Jennifer. Hon har funnits där för mig sedan dag ett och jag är glad att jag har henne. Visst, jag kan störa mig som fan på henne ibland. Men jag vet att inget skulle vara bra om jag inte hade henne. Alla har sina brister - ingen är perfekt. Och då menar jag verkligen det. Jag har känt Jennifer på riktigt sedan trean, då vi var 9-10 år. Fast vi har gått i samma klass sedan f-klass. Det har alltid varit fram och tillbaka, men jag kan verkligen inte förstå hur man kan bli så fäst vid en person. Vi har alltid hållt ihop i 6 år, det är ganska sjukt. Hon har alltid funnits där för mig oavsett vad det har vart, hon är en vän jag kan prata med om allt och hon håller mina hemligheter hemliga. Jennifer gillar att färga håret i olika färger. Just nu har hon rosa, och hon har elva piercingar och tycker om Hello Kitty. Jag har alltid tyckt att det har varit överdrivet och omoget, men det är ju liksom den hon är och jag accepterar henne för det. Jag skulle inte kunna klara mig utan henne i livet, det är en sak som är säker. Jag älskar dig, Jennifer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar